Program
KAF
Zajęcia edukacyjne dla klas I-III
stały program
stały program
Zapraszamy na zajęcia edukacyjne w Krupa Art Foundation!
Spotkania przygotowane dla uczniów klas I-III odbywają się w przestrzeni naszych wystaw nawiązując tematycznie do nich lub wybranych dzieł. Uczniowie aktywnie uczestniczą w warsztatach w otoczeniu dzieł sztuki pod okiem opiekunek i opiekunów ekspozycji.
Zajęcia realizowane są:
- w grupach liczących od 10 do 30 osób;
- czas trwania zajęć: ok. 75 minut;
- terminy: poniedziałki, środy i czwartki w godz. 10:00-15:00;
możliwość realizacji zajęć w weekendy w godz. 11:00-14:00 po wcześniejszym umówieniu; - koszt: 200 zł dla grupy do 20 osób, dodatkowe osoby do max 30 os. w grupie – 12 zł od osoby;
- zapisy visit@krupaartfoundation.pl.
Zasady uczestnictwa
- zajęcia prowadzone są w grupach liczących minimum 10 osób i maksimum 30 osób;
- w przypadku grupy liczącej mniej niż 10 osób pobierana jest opłata za lekcje i warsztaty jak za 10 osób;
- opiekun ma obowiązek asystowania grupie przez cały czas pobytu w KAF;
- podczas zajęć mogą być wykonywane zdjęcia na potrzeby KAF, jeżeli nie wyrażają Państwo na to zgody, prosimy o wcześniejszą informację;
- nauczyciele lub opiekunowie podczas zajęć mogą wykonywać zdjęcia bez użycia lampy błyskowej,
- na sale wystawiennicze nie wnosimy jedzenia i picia;
- podczas rezerwacji prosimy o informacje o szczególnych potrzebach uczestników.
Propozycje zajęć dla uczniów klas I-III
- Literówki
Jak stworzyć dzieło sztuki z liter? Przyjrzymy się przykładom twórczości wykorzystującej litery i słowa (na poziomie graficznym nie wymagającym od uczniów umiejętności płynnego czytania). Porozmawiamy o literach, ich kształtach i naszych z nimi skojarzeniach. Zainspirowani prezentowaną na wystawie pracą Stanisława Dróżdża pobawimy się nimi twórczo – a w praktycznej części zajęć wykonamy zbudowane z liter prace przestrzenne.
Podstawa programowa: I.2.8, I.3.5, I.4.6, I.5.1, II.5.1, V.2.1, V.2.3, V.2.7, V.3.1-3
- Formy obrazu
Co to jest obraz i jak powstaje? Podczas warsztatu zastanowimy się czy łatwo ustalić co jest obrazem a co już nim nie jest i w przestrzeni wystawy sprawdzimy kto potrafi znaleźć i wymienić najwięcej rodzajów technik w jakich może być wykonany. Zainspirowani oglądanymi działami sztuki – w praktycznej części zajęć stworzymy prace z wykorzystaniem wybranej techniki, m.in. kolaż (Małgorzata Mirga-Tas) i wycinanka (Kasia Kmita).
Podstawa programowa: V.1.1-2, V.2.1-7, V.3.1-3, I.1.1-2, II.5.4