Przejdź do głównej treści
KAF
kup bilet
PL ENG
PL ENG
kup bilet
  • Wizyta
    • Zaplanuj wizytę
    • Bilety
    • Dostępność
    • Sklep
    • Kawiarnia
    • Szkoły i grupy
  • Program
    • Wystawy
    • Zapowiedzi
    • Wydarzenia
    • Edukacja
    • KAF Project Space
    • KAF Digital
    • Archiwum
    • KAF Young Art Prize
  • Wspieraj nas
    • Indywidualnie
    • Firmy
  • Dla firm
    • Art Partner – dzielimy się sztuką
    • Wynajem przestrzeni
  • Krupa Gallery
  • O nas
    • Fundacja
    • Miejsce
    • Zespół
    • Dla prasy
    • Kontakt
    • Media o nas
  • Kolekcje
    • Kolekcja Krupa
    • Kolekcja KAF

Godziny otwarcia

poniedziałek, środa, czwartek: 12:00–18:00
piątek–niedziela: 11:00–20:00
wtorek: nieczynne

 

 

Odwiedź nas
Rynek 27/28
50-101 Wrocław
Zobacz na mapie

 

Kontakt:
visit@krupaartfoundation.pl
+ 48 506 847 049

Bilety
Normalne: 35 PLN
Ulgowe: 25 PLN

kup bilet
Facebook Instagram Linkedin

Newsletter

Dziękujemy!

Program

KA
F
2024 Archiwum Wydarzenia
4 października galeria nieczynna, ale zapraszamy na 20. Międzynarodowy Festiwal Opowiadania
w Krupa Art Foundation

20. Międzynarodowy Festiwal Opowiadania – święto krótkiej prozy

29 września, 4, 5 i 10 października 2024

organizator: Towarzystwo Aktywnej Komunikacji

Krupa Art Foundation | Rynek 27/28

Instytutu im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27 (Przejście Żelaźnicze)

Wstęp bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona

www.opowiadania.org

Ekstremalna dawka literatury i teatralnych wrażeń – poznaj wrocławskie święto krótkiej prozy

Co pisarze i pisarki mają do powiedzenia o Ameryce tuż przed kolejnymi wyborami w USA? W tym roku Międzynarodowy Festiwal Opowiadania krytycznie spojrzy na nowe i stare mitologie, a także przyjrzy się schronom i schroniskom – ich skuteczności, praktykom i zagrożeniom, jakie ze sobą niosą.

Międzynarodowy Festiwal Opowiadania, czyli wrocławskie święto krótkiej prozy, odbędzie się już po raz 20. Tym razem festiwal odwiedzi nową niezależną instytucję kultury ulokowaną w sercu Wrocławia – Krupa Art Foundation, gdzie prezentowana jest wystawa „Wojciech Fangor. American Dream” – oraz legendarny Instytut im. Jerzego Grotowskiego. Główna część festiwalu: prezentacje literackie, koncerty, spotkania, debaty, warsztaty weird fiction, performance odbędą się w dniach 4 i 5 października. Czytania performatywne reżyserują Marta Streker, Martyna Majewska i Katarzyna Dudzic-Grabińska. W festiwalu, który poprowadzi drag queen Twoja Stara, udział wezmą między innymi: Oskar Dawicki, Emose Uhunmwangho, Ziemowit Szczerek, Olga Drenda, Bianka Rolando, Joanna Oparek, Jakub Kornhauser, Mateusz Górniak, prof. Bohdan Szklarski, prof. Karolina Krasuska, prof. Marek Paryż, Simon Marton, Dima Albitar Kalaji i wiele/u innych.

Dyrektorka Artystyczna festiwalu Agnieszka Wolny-Hamkało opowiada o 20. edycji

„Ameryko, oddałem ci wszystko, teraz jestem nikim Ameryko, dwa dolary dwadzieścia siedem centów 17 stycznia 1956. / Nie mogę znieść samego siebie. / Ameryko, kiedy skończymy wojnę ludzi? / Pieprz się sama swoją bombą atomową”. – pisał Allan Ginsberg. Kilkadziesiąt lat późnej „odpowiedział” mu polski poeta: „Ameryko dałaś mi niewiele. / O całe niebo mniej niż ci się zdaje. / O całe niebo mniej niż poetom śląskim. / Kilka pomówień, trochę papierosów, / Nieco muzyki”.

Dziś niechętnie przyznajemy się, że jeszcze niedawno marzyliśmy o białych zębach Ameryki, o Julii Roberts i rogalikach na Manhattanie, o księgarni „City Lights”, klubach jazzowych i opaleniźnie z Miami Vice. O wszystkich alkoholach „Casablanki”, peruczce Andy’ego Warhola i uśmiechu Whoopi Goldberg. Nawet jeśli to nigdy nie była prawdziwa Ameryka.

W ciągu ostatniego półwiecza Stany Zjednoczone straciły swój czar. Ostatnia większa fala polskiej emigracji do Ameryki popłynęła jakieś czterdzieści lat temu. W swojej najbardziej amerykańskiej książce poeta-emigrant – Stanisław Barańczak pisał, że nie umie nauczyć się „sztuki nieskrępowanego uśmiechu i niezachwianej pewności, / że można być tym, kim się chce być”. To było gorzkie, niepozbawione ironii wyznanie. Był w nim też podziw dla wolności, tej słynnej wolności, za którą stoi nieskończona potencjalność.

Z tym że wolność nie jest już przecież TYM słowem. Wszyscy wiemy, w jaki sposób przez te pięćdziesiąt lat zmieniło się nasze postrzeganie „Amerykanina”. Od Jamesa Deana albo przynajmniej Jamesa Bonda – do kapitalisty w kapeluszu z cygarem, siedzącego na kupie złota, chciwego i samolubnego. Ta słynna karykatura – chociaż wcześniejsza niż Bond z Deanem – dopiero niedawno stała się dla Polaków symbolem światowego systemu korupcji i biurokracji. Oto on, samozwańczy VIP, Gringo smażący potężne steki, grillujący przy okazji Planetę. Cokolwiek bierze – zabiera to właśnie tobie. I niszczy, niszczy.

Działania 20. edycji Opowiadań odbywają się w Instytucie Grotowskiego i w galerii Krupa Art Fundation, gdzie trwa wystawa prac Wojciecha Fangora pod tytułem „American Dream”. Kiedy nastąpiło pierwsze spotkanie Fangora z Markiem Rothko w Nowym Yorku – Polska nadal śniła o Ameryce. Ale już w 1997 r. Philip Roth napisał „Amerykańską sielankę”, panoramę demonicznej, mrocznej Ameryki, która mówiła całemu światu: nie jestem dziś schronieniem dla nikogo.

Drugim hasłem festiwalu są właśnie „puste schroniska”. Interesuje nas szczególnie dwuznaczność tej metafory. Próba dotknięcia czegoś pozbawionego znaczenia (opuszczonego), ale jednocześnie pozostawionego nam tu przez kogoś jako pomnik (wspomnienie) bezpieczeństwa, którego już nie potrzebujemy. Schronu, który opuszczono, ponieważ nie musimy się już ukrywać. Chcieliśmy przy okazji wystawy prac Fangora zapytać, czy sztuka abstrakcyjna, op-art, surrealizm – to puste schroniska? Czy sztuczne raje, eskapistyczne wycofki, krycie się w przysłowiowej bibliotece (lub galerii), kiedy wszystko wokół wymaga zmiany – od ekonomii, przez język, po dualizm natury i kultury – jest czymś, co należałoby potępiać? Coraz częściej każdy nasz zakup wiąże się z trudnym wyborem, który jest obciążony etycznie. Czy kiedy bierzemy, to zabieramy? Najpierw identyfikujemy swój przywilej, potem nowa świadomość sprawia, że pojawiają się wyrzuty sumienia („Ameryko, niedobrze mi od twoich szalonych potrzeb” – pisał Ginsberg). Następnie opanowuje nas denializm klimatyczny (nic nie robimy, bo przecież jesteśmy bezradni) i całkowita bierność.

Może więc „puste” schroniska mogłyby być czymś w rodzaju grot solnych, w których na powrót byśmy się mineralizowali? A nasze chwilowe ucieczki są – azylami, wlewem z mikroelementów i witamin, przepustką z piekła? Ostatnią stacją, na której czyszczą nam twardy dysk? Nie, żeby zapomnieć, tylko żeby odzyskać siłę, potrzebną do wprowadzenia zmian. „Ameryko, to ci źli Rosjanie. / Ci Rosjanie ci Rosjanie i ci Chińczycy. I ci Rosjanie. / Rosja chce nas pożreć żywcem. Rosja szaleje za władzą”. – pisał dalej w swoim słynnym (opublikowanym w 1956 roku!) wierszu Ginsberg. „To prawda nie chcę służyć w armii ani pracować przy tokarce fabryki części precyzyjnych”. A może jednak ciągle patrzymy w tamtą stronę – czasem jak na egzotyczną paradę, dziwny ezo-kraj przeskalowany niczym lunapark. Czasem jak na niekończącą się „Civil war”, permanentne wybory, telewizyjny show, w którym w każdej chwili prezydent może powiedzieć, że jest pączkiem (Ich bin ein Berliner), jak J. F. Kennedy w Berlinie. Albo udawać, że go w ogóle nie było (I did not have sexual relations with that woman) – jak Bill Clinton.

W tym roku Międzynarodowy Festiwal Opowiadania tuż przed kolejnymi wyborami w Stanach Zjednoczonych krytycznie spojrzy na nowe i stare mitologie, a także przyjrzy się schronom i schroniskom – ich skuteczności, praktykom i zagrożeniom, jakie ze sobą niosą.

Program

29 września (niedziela)

godz. 16:30

Krupa Art Foundation | Rynek 27/28

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Tytuł poematu pochodzi ze słynnego wiersza Allena Ginsberga „Ameryko”, w którym poeta w tonie elegijnym rozprawia się z własną Ameryką, pogardą i namiętnością, przesytem, któremu towarzyszy marzenie o prostym życiu we wspólnocie. Agnieszka Wolny-Hamkało i Darek Foks napisali wspólnie tekst, w którym pojawiają się ich własne amerykańskie asocjacje, pop-art, antykonsumpcjonizm i literatura, literatura, Ameryko.

Wstęp na „Ameryko, zdecydowałem: będą kłopoty” jest bezpłatny, a liczba miejsc jest ograniczona. Po czytaniu odbędzie się oprowadzanie po wystawie „Wojciech Fangor. American Dream”, na które wstęp jest biletowany. Bilety można zakupić w kasie galerii lub online.

kup bilet

4 października (piątek)

godz. 13:30–16:30

Czytelnia im. Ludwika Flaszena, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

Obowiązują zapisy, wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Formularz zapisu

W trakcie warsztatów zajmiemy się kwestią realizmu w literaturze fantastycznej i zastanowimy się, czym jest prawda w fikcji. Spróbujemy znaleźć odpowiedź na następujące pytania: Jak wprowadzić do tekstu elementy nadprzyrodzone lub absurdalne, zachowując spójność i naturalność? Czy można mówić o wiarygodnym i niewiarygodnym absurdzie?

Podczas spotkania Marcin Czub podzieli się również doświadczeniami z procesu pisania dwóch powieści weird fiction oraz sprawami związanymi z publikacją i współpracą z wydawnictwem.

Prowadzący zachęca do przyniesienia fragmentów własnej twórczości lub tekstów, nad którymi aktualnie pracujecie.

godz. 17:00

Krupa Art Foundation | Rynek 27/28

wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona

Otwarcie festiwalu będzie w tym roku wyjątkowe. Zapraszamy 4 października o 17.00 na dwa performensy: Emose Uhunmwangho i Oskara Dawickiego z Hubertem Zemlerem. A także na odsłonięcie instalacji kulinarnej Viktorii Tofan. Wszystkie te wydarzenia będą następowały jedno po drugim, aż do wspólnego jedzenia i rozmów wokół instalacji. Chcemy, żeby artyści/artystki i widzowie/widzki mogli/ły poznać się ze sobą już na początku festiwalu.

godz. 18:00

Krupa Art Foundation | Rynek 27/28

wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona

To wyjątkowa rozmowa z tłumaczami wszystkich autorów i autorek, którzy przyjechali w tym roku na festiwal z innych krajów. Tłumacze / tłumaczki nie tylko opowiedzą, jakich i dlaczego zaproponowali nam autorów, ale także rzucą światło na współczesną literaturę francuską, niemiecką, syryjską, węgierską i serbską. Przez chwilę popatrzymy w zupełnie innych kierunkach: Ameryko, wybacz.

godz. 19:00

Krupa Art Foundation | Rynek 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Hanna Janczak, Kamil Kawalec, Sonia Nowacka, Jakub Sęczyk i Łukasz Woźniak pod reżyserskim okiem Katarzyny Dudzic-Grabińskiej performatywnie przeczytają kolektywnie napisany dramat, zahaczając o wideo-art, slam, esej sceniczny i szkolne jasełka.

Witajcie w Amerykańskiej Sielance, świecie zamieszkałym przez pięć istot (każde po równo uzdolnione, a jednak filuterne, kapryśne jajo). Ktoś wstaje, ktoś siada, ktoś odwraca oczy. Czasem w rogu też jakiś bidon zakwili, odkręci mu się korek i wypłynie elektro lity świat. Przybysze, wciągnijcie płaszcze, skoczymy na polanę, ten Fangor to jakieś rytualne pocałunki, tam czeka nas ciemność i może, może na przykład elfy.

Niniejszy towar wydawany jest jednorazowo i nie podlega zwrotowi.

godz. 20:00

Krupa Art Foundation | Rynek 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Co pisarze i pisarki mogą zobaczyć w abstrakcyjnych obrazach Fangora? Co zrobi z nimi ich wyobraźnia, styl, język? Jak bardzo świętokradcze lub apokryficzne będą to interpretacje? Zaprosiliśmy do wizualno-literackiej współpracy pisarzy i pisarki, którym po drodze z awangardą, a Marta Streker podjęła się reżyserii tego eksperymentalnego czytania.

Opowiadania: Olgi Drendy, Bianki Rolando, Joanny Oparek, Jakuba Kornhausera i Mateusza Górniaka znalazły się w katalogu do wystawy „Wojciech Fangor. American Dream” prezentowanej w naszej galerii Krupa Art Foundation.

godz. 21:00

Krupa Art Foundation | Rynek 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona
Dla publiczności wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona.

Osoby biorące udział w konkursie obowiązują zapisy przez formularz.

Tym razem konkurs jednego wiersza poprowadzi poetka Joanna Łępicka i poeta Gustaw Owczarski. Pierwszy raz w historii konkursu, ktoś poprowadzi go wierszem. A zatem wszystko, co odbędzie się tego wieczoru, będzie liryczną egzageracją, zgęstką, fałdą, spod której wyłoni się zwycięzca/czyni. Przewidujemy nagrody za miejsce: I – 500 zł oraz publikację w piśmie „Trytytka”, II – 200 zł, III – 100 zł.

Chcesz zawalczyć o nagrodę? Zapisz się!

W przestrzeni formalnych ram – villanelli, sestyny, sonetu, wiersza miarowego i tak dalej – można odkryć napięcia między sztywną strukturą a płynnością, klasyczną formą i tym czymś w sercu. Utoczcie foremki, a my je nagrodzimy.

Termin zgłoszeń: listę uczestników zamykamy na dwie godziny przed wydarzeniem. Turniej skierowany jest zarówno do debiutantek, jak i publikowanych już poetów. Wiersz musi przyjąć określoną formę poetycką, bądź toczyć się konkretną miarą (np. piętnastozgłoskowcem). Aby się zgłosić, wpisać w formularzu swoje imię, nazwisko lub pseudonim oraz konkursowy wiersz w formularzu na portalu Evenea.

  • Dlaczego warto? Być może nie warto, ale to jest piękne.
  • Nagrody: Zwycięski utwór opublikowany zostanie w Magazynie Trytytka. Ponadto wystąpią nagrody pieniężne: 500 zł za I miejsce, 300 zł za II i 100 za III. Do nagród dołączyć mogą nagrody rzeczowe.
  • Jury: Foremki oceniać będą osoby poetyckie w formie Gustawa Owczarskiego i Joanny Łępickiej.

Cieszymy się na wspólne czytanie i słuchanie!

Aby wziąć udział w konkursie, należy zapisać się przez portal Evenea. Link pod dużym, pomarańczowym przyciskiem.

5 października (sobota)

godz. 12:00

Czytelnia im. Ludwika Flaszena, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

W ramach wykładu spróbujemy podążyć śladami trzech grup, które rozwinęły ucieczkowe i azylanckie dobra wspólne: zbiegłym z plantacji maroonom; pospólstwu reprodukującemu rdzenne ontologie relacyjne; współczesnym migrantom performującym subwersywne kartografie mobilności.

Dobra wspólne to coś więcej niż zbiorowe formy korzystania z zasobów, kolektywne modele podejmowania decyzji, czy wspólnotowe tryby własności. W warunkach systemowego grodzenia dóbr wspólnych, które jest nieodłączne dla funkcjonowania kapitalizmu, w wielu przypadkach przetrwanie dóbr wspólnych możliwe jest tylko w warunkach zmowy i wtajemniczenia. Dlatego o dobrach wspólnych opowiada się, inicjuje się do nich i przekazuje się je z pokolenia na pokolenie komunikatami, które okazują się trudno uchwytne dla świata zewnętrznego: szeptem, plotką, argotem.

Niekiedy tylko dzięki zmyślnemu szyfrowaniu można uchronić przed zagarnięciem zewnętrzy dla kapitału: żyznych nieogrodzonych wciąż pastwisk, linii ucieczki z pracy przymusowej i instytucji azylu dla wywłaszczonych. Z jednej strony, ciągłość dóbr wspólnych zależy od transmisji pamięci, praktyk i zwyczajów, które oferują alternatywę dla akumulacji kapitału, własności prywatnej i zaborczego indywidualizmu. Z drugiej jednak transmisja ta musi uchronić się przed zdemaskowaniem i przechwyceniem przez siły forsujące grodzenia. Jak tego dokonać?

godz. 13:00

Galeria SZEWSKA | ul. Szewska

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

godz. 15:00

Sala Teatru Laboratorium, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Prezentacje literackie zawsze były kluczowymi elementami naszego festiwalu. To podczas prezentacji mogą Państwo spotkać i usłyszeć pisarzy z całego świata, którzy przeczytają teksty w oryginalnych językach. Podczas każdego wystąpienia dostępne będą oczywiście polskie przekłady. Ich autorami są znakomici młodzi tłumacze i tłumaczki. Ta część festiwalu ma także performatywny charakter. Zaproszone przez nas reżyserki pracują z tekstami, pisarzami / pisarkami i aktorami, a końcowy efekt tej wielopoziomowej współpracy będzie można zobaczyć już 5 października (w sobotę) w dwóch blokach: o 15.00 i 19.00. W każdej prezentacji bierze udział także polski pisarz: w tym roku to Ziemowit Szczerek (15.00) i Łukasz Orbitowski (19.00). Zapraszamy.

godz. 17:00

Krupa Art Foundation | Rynek 27/28

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Tuż przed wyborami prezydenckimi w Ameryce zapraszamy na „Panel Amerykański” – dyskusję badaczy, komentatorów i ekspertów, zajmujących się polityką, socjologią i literaturą Stanów Zjednoczonych. Jak Ameryka radzi sobie z kapitalizmem, populizmem, przemocą? Jak my, Polacy, rewidujemy mity, które zbudowaliśmy wokół Nowego Jorku i Waszyngtonu? Czy patrzymy jeszcze w stronę Ameryki z nadzieją, czy tylko ze strachem? A może po prostu się z niej śmiejemy? Tylko czy ta beztroska nie okaże się największym błędem naszego pokolenia?

Z prof. Bohdanem Szklarski, prof. Markiem Paryżem i prof. Karoliną Krasuską porozmawia Paulina Januszewska, dziennikarka „Krytyki politycznej”.

godz. 19:00

Sala Teatru Laboratorium, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Prezentacje literackie zawsze były kluczowymi elementami naszego festiwalu. To podczas prezentacji mogą Państwo spotkać i usłyszeć pisarzy z całego świata, którzy przeczytają teksty w oryginalnych językach. Podczas każdego wystąpienia dostępne będą oczywiście polskie przekłady. Ich autorami są znakomici młodzi tłumacze i tłumaczki. Ta część festiwalu ma także performatywny charakter. Zaproszone przez nas reżyserki pracują z tekstami, pisarzami / pisarkami i aktorami, a końcowy efekt tej wielopoziomowej współpracy będzie można zobaczyć już 5 października (w sobotę) w dwóch blokach: o 15.00 i 19.00. W każdej prezentacji bierze udział także polski pisarz: w tym roku to Ziemowit Szczerek (15.00) i Łukasz Orbitowski (19.00). Zapraszamy.

godz. 20:30

Sala Teatru Laboratorium, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

godz. 22:00

Sala Teatru Laboratorium, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

godz. 22:30

Sala Teatru Laboratorium, Instytut im. Jerzego Grotowskiego | Rynek-Ratusz 27

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Artystów połączyło kultowe już miejsce, jakim jest warszawski PLAKATON. To właśnie tam w ramach inicjatywy koncertowej wydawnictwa Listening and Sounding artyści mieli okazję pierwszy raz połączyć się dźwiękami w trio razem z berlińską pianistką Isabel Omara Espichicoque Anders.

Tym razem muzycy wystąpią w duecie pod hasłem „W głąb dźwięku, w głąb siebie”, którego punktem wyjścia będzie idea uważnego słuchania przyświecająca wydawnictwu L.A.S. (listening and sounding), partnera sobotniego wydarzenia.

10 października (czwartek)

godz. 17:30

Krupa Art Foundation | Rynek 27/28

wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona

Nakładem Krupa Art Foundation ukazał się katalog towarzyszący wystawie „Wojciech Fangor. American Dream”. Publikacja nie tylko zawiera reprodukcje obiektów prezentowanych na ekspozycji, ale również przybliża archiwalia związane z marzeniem wyjazdu do USA i jego realizacją przez Wojciecha Fangora. Kuratorka Dorota Monkiewicz opatrzyła te materiały artykułem „Why I want to go to [the] USA? Biografia Wojciecha Fangora w świetle materiałów archiwalnych”.

Część katalogu poświęcono literaturze. Krupa Art Foundation do współpracy zaprosiła Międzynarodowy Festiwal Opowiadania, dlatego w katalogu znajdziemy opowiadania inspirowane twórczością mistrza op-artu atuorstwa: Olgi Drendy, Joanny Oparek, Jakuba Kornhausera, Bianki Rolando i Mateusza Górniaka oraz esej Agnieszki Wolny-Hamkało. Krótkich próz będzie można wysłuchać na żywo w przestrzeni wystawy – już 4 października podczas 20. edycji Międzynarodowego Festiwalu Opowiadania. O oprawę tego wydarzenia zadba zaproszona przez MFO reżyserka Marta Streker.

10 października o 17:30 publikacja stanie się punktem wyjścia do rozmowy na temat wpływu sztuki Fangora oraz jej odbioru. W dyskusji udział wezmą Dorota Monkiewicz, Agnieszka Wolny-Hamkało i Aleksander Hudzik.

4 października galeria nieczynna, ale zapraszamy na 20. Międzynarodowy Festiwal Opowiadania - Krupa Art FoundationKrupa Art Foundation

Godziny otwarcia

poniedziałek, środa, czwartek: 12:00–18:00
piątek–niedziela: 11:00–20:00
wtorek: nieczynne

 

 

Odwiedź nas
Rynek 27/28
50-101 Wrocław
Zobacz na mapie

 

Kontakt:
visit@krupaartfoundation.pl
+ 48 506 847 049

Bilety
Normalne: 35 PLN
Ulgowe: 25 PLN

kup bilet
  • Dla prasy
  • Partnerzy
  • Wspieraj nas
  • Wynajem przestrzeni
  • Polityka prywatności
  • Standardy ochrony dzieci

KAF

Newsletter

Dziękujemy!
Facebook Instagram Linkedin

Krupa Art Foundation (KAF) to nowa, niezależna instytucja sztuki współczesnej, założona przez Sylwię i Piotra Krupów – wrocławian, biznesmenów i kolekcjonerów sztuki.